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Compensation inside of simulation software has been a powerful tool for many years.

시뮬레이션 소프트웨어 내의 보정기능은 수년 동안 강력한 도구였습니다.

 

This tool has enabled users to cut down on re-cuts of tools and save time and money in tryout for production.

이 동구는 양산을 위한 트라이아웃에서 금형을 재가공하는 유저들에게 양산을 위한 트라이아웃에서 시간과 돈을 절약하는 것이 가능케했습니다. 

 

The only drawback to this has always been the amount of time and attention needed to run the compensation loops through simulation software.

이것에 대한 유일한 단점은 시뮬레이션 소프트웨어를 통하여 보정육성을 실행하는 것은 시간과 주의력이 필요하다는 것이었습니다. 

 

Drawback : 단점

Through : ~를 통하여

 

Now, we have the ability to hasten this process and require less user interaction with the addition of automatic compensation, Or simulation software. 

지금, 우리는 이 과정을 가속화시킬 수 있는 능력을 갖게 되었고, 자동보정 혹은 시뮬레이션 소프트웨어를 추가함에 따라 사용자와의 상호 작용을 덜 필요하게 되었습니다. 

 

Hasten : 재촉하다 독촉하다(본 문장에서는 가속시키다)

interaction : 상호작용

 

Here we will briefly go through the precess of setting it up and reviewing the results.

여기 우리는 간략하게 이를 세팅하는 과정과 결과를 검토하는 것을 살펴보도록 하겠습니다. 

 

 

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